Nya godingar.

I fredags lade jag en beställning på Cdon och som lite plåster på såren för alla tågförseningar låg alla dessa godingarna i ett paket utanför dörren. Jag är inte riktigt bekväm med att brevbärarna här ställer paket utanför dörren om de är för stora för att få plats i brevinkastet. Tänk om inte våra grannar vore så godhjärtade?

Nu är min Thåström-solo-samling komplett. Oj vad jag letat efter denna Singoalla och nu fick jag den för bara 29 pix! Yey!
Måste säga att jag är mycket nöjd med alla köpen, det skulle vara Kent som åkte med bara för att frakten skulle bli fri då. Men på det hela taget mycket bra och prisvärda köp. Billig musik när den är som bäst.

image137

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kul med skivor, det ser ju bra ut att du har lite bra musiksmak som du kan påverka Johan med..

2008-02-20 @ 10:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback