Harry Potter.

Jag brukar ha min HP-bok i väskan så att jag kan läsa den på tåget hem från jobbet. Dock är den så tung att bära med sig på lunchpromenader så jag brukar lägga upp den på skrivbordet när jag kommer fram. Tydligen är det fler än jag på Grand som gillar Harry Potter för vi har haft åtskilliga samtal om både böckerna och filmerna och vi är alla rörande överens om att det är helt okej att längta efter nästa HP-film även om man är över 30. Det betyder att jag skulle kunna längta många år till men innan dess har nog alla filmer redan kommit ut.

Hur som helst läste jag ut nummer fem för någon timme sen och ska snart ge mig på nummer sex. De är sjukt spännande och mycket bättre än filmerna. Började ju faktiskt tjuvkika på femte filmen innan jag läst boken men det kändes fel så jag stängde av. När jag sen läste boken saknades det ju jättemycket viktiga händelser i filmen som finns i boken. Man kan ju inte ändra på vissa händelser bara för att de ska passa in i en film? Dåligt.

image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback