Hemma igen.

Julen passerade utan så mycket som ett blogginlägg. Kameran har jag inte heller använt en enda gång. Det var liksom helsemester under min vecka i Skåne. Hur som helst är jag en hel del kläder och hemsmarta grejer rikare efter en underbar julafton. Det enda som saknades var egentligen snön.

Imorgon ska jag skruva ner hyllor i sovrummet tror jag. Hejdå mitt gamla sovrum, jag har fått så många fina krukor, vaser och ljuslyktor att tillochmed vårt sovrum ska få känna sig älskat från och med snart.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Kan du skicka en print till min mejl från din webläsare så att jag får se hur det ser ut? :/

Synd att jag inte har alla så att jag kan kolla själv ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback