Gårdagskvällen.

Först var det afterwork på jobbet och Johnér var här och presenterade sin nya webb och bjöd på snittar och öl. Sen åkte jag hem och firade Johans framgångar med champagne. Blev härligt smålullig och provade Wii Fit. Faktiskt ett kanonspel! Igår körde jag mycket på konditionsspel och magträning. Kändes att det tog i magmusklerna minsann. Johan körde massa styrketräning och var helt mör i benen efter en halvtimmes träning. Ett extra plus för att man fick sätta upp ett tvåveckors-mål som man ska kämpa för att nå. Och såklart, för att man med sin graf kan se tydligt hur träningen går.

Gårdagens Dagens bild kommer upp ikväll när jag kommer hem, tillsammans med dagens. Jag var för upptagen med att dricka champagne och träna igår för att sitta framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback