Det där med förhandsbokningar. (Update)

För några dagar sedan berömde jag cdon.com för deras leveranser och service vid förhandbokningar då jag alltid fått mina varor dagen innan egentligt releasedatum. De fick idel rosor. Nu vill jag dock berätta att det inte alltid är bra attt förhandsboka därifrån. Johan har väntat på GTA IV hur länge som helst och fick en förhandsbokning från cdon i födelsedagspresent. Han fyller alltså år i januari. Sedan dess har han gått och smålängtat efter spelet och igår var vi så gott som säkra på att det skulle ligga på dörrmattan när vi kom hem. Men icke. Nåväl, det släpps ju idag. Men när han bestämde sig för att sluta vid lunch för att åka hem till sitt spel och fann dörrmattan tom igen, vad har då hänt?

Nej, cdon, det är dåligt. Eller är det posten vi ska skylla på? Stackars killen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback