Det är något med den här dagen.

När vi åt frukost i morse sa Johan helt apropå ingenting "Det här kommer bli en så bra dag för dig". Jag fattade inte vad han menade men jag tänkte på det lite då och då, kanske var det placeboeffekt eller så är han bara förutspående. Trots en sjukt okreativ dag på jobbet med forskarrapporter så har dagen varit ett litet lyckopiller. Först kom den underbara klänningen och den passade perfekt. Sen var teven billig i butiken i Nyköping också så vi köpte den med en gång. Nu sitter vi och spelar Xbox på HDTv. Ganska coolt faktiskt och det gick sjukt snabbt där.

Jag tror jag kommer sova gott i natt. Mums.

Kommentarer
Postat av: jenny

livet blir som man gör det till... glädje är nycklen till allt!

Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

förutom placeboeffekt så handlar det om universums lag. Läs boken the secret så förstår du eller sök boken i min blogg och läs hur jag ser på boken.

2008-04-09 @ 23:09:08
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Amanda

Njae, det enda som jag egentligen gillar är när Björn Gustafsson och Henrik Schyffert gör sina inslag. Resten kan man blunda för :)

2008-04-09 @ 23:13:50
URL: http://amheni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback