Så var det söndag igen.

Helgen sprang iväg precis lika fort som veckorna gör. Skumt att det redan är söndageftermiddag, men jag har iallafall hunnit med massor av kul grejer i helgen. Mina föräldrar var här på besök som sagt och vi var en sväng i Stockholm på julmarknad i Gamla Stan och det var supermysigt. Jag köpte mig en skum men fin mössa och födelsedagspresent till Pernilla. Hittade också en julklapp till mig själv från mamma och pappa som nu är på väg hem med dem till Skåne. Johan köpte ett par kalasfina jeans för bara några ruttna ören.
Vi hann med en tur till Willys och handlade massa god mat så nu står söndagssteken i ugnen och bara gottar sig. Överduktigt med söndagsstek, jag vet. Men det är så rysligt gott!
Idag har vi varit ute och promenerat, vinkat adjö till föräldrarna och sen har jag tittat på Harry Potter.

Nu väntar en kort vecka eftersom byrån fyller 10 år den första december och alla där ska ut och resa och fira redan på fredag. Vi fick inte följa med och jag hade nog inte velat ändå för jag och Johan ska mysa på vår ettårsdag.

Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback