Fredag igen.

Veckorna rusar iväg, ofattbart att det kan gå så snabbt. Jag kan faktiskt inte riktigt bestämma mig för om det är skönt eller inte. Om det fortsätter gå så här snabbt tar ju snart praktiken slut och det vill inte jag. Jag vill alltid sitta på det lilla kontoret i hamnen och göra reklam. Jag trivs väldigt bra här.

Nu ska jag iallafall snart gå hem för helg och ikväll kommer mina föräldrar på besök och ska stanna hela helgen. Det ska bli trevligt. Kul att visa dem hur fint vi fått i lägenheten nu och bara umgås lite. Äta massa godsaker som jag fixat, kanel- och vaniljbullar, pepparkakor, glögg och glass. Imorgon blir det julskyltning i Stockholm och det kommer bli så mysigt också. Finns det någon julmarknad i redan nu som man skulle kunna besöka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback