Dumma fredagkväll.

Åh, jag hade förväntat mig så god middag ikväll tillsammans med älskling men nu äter han på jobbet och kommer inte hem förrän jättesent. Det betyder att jag inte har någon mat ikväll om jag inte vill köra och handla för tredje gången idag och det orkar jag verkligen inte. Jag får väl vara utan mat då.

Det är nåt dumt med mig för jag känner mig så jävla ömtålig. Minsta snedsteg och jag vill typ begrava mig. Jag har haft en jättebra dag men nu vill jag ingenting längre. Gå och lägga mig kanske?

Tryfflarna är iaf klara och de ser goda ut. Jag får väl smaska i mig dom ikväll. Bra kvällsmat, verkligen.

image65

Kommentarer
Postat av: cajjan

ja, heja! jag gjorde cornflakeskakor och dom är snart slut. man får göra så ibland :P

Postat av: Carro

Förstår vad du menar...känner likadant ibland. Kram

2007-12-01 @ 00:14:24
URL: http://carrostankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback