Tillbaka i skolbänken.

Nä, jag vet inte riktigt om det känns så ännu. Jag menar, helgen har varit Frottéfri endast under lördagen. Annars var det övertid i fredags och jobb i söndags och nu sitter jag här igen. Det känns inte riktigt som att jag slutat, faktiskt.
Men nu har man ju förvisso betalt och det känns bra.

På onsdag ska vi ha Janne igen och jävlar vad peppad jag är inför det. Hoppas på en smaskig uppgift att sätta tänderna i. Nästa vecka ska jag och Johan åka till Stockholm och besöka Mattonbutiken, jag ska köpa ny portfolio och vi ska även köpa massa nya papper och annat bra material. Det ska bli kul.

I helgen ska jag för första gången träffa Sala och det är lite nervöst men mest ska det såklart bli bara kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback