Skakad hjärna.

I tisdags spelade vi match. Det blev 1-1. Jag blev skallad i huvudet vid en nickduell och tuppade av. Togs av planen när jag kvicknat till och fick inte spela något mer. Och vilken bula jag hade sen.
Idag spelade jag match igen, fortfarande med ömmande skalle. Undvek att nicka hela matchen förutom en gång varpå det blev snurrigt i mitt huvud och sen hade jag ont igen. Tränarna upplyste mig om att det förmodligen var en lindrig hjärnskakning och att jag borde ta det lugnt. Jag tycker det är lite coolt, skakad hjärna, det är första gången.

Om lite mindre än en timme beger jag och Johan oss mot Sala för att presentera mig för staden. Det ska bli skoj och lite läskigt. Jag är nog lite rädd för Sala faktiskt.

Nästa helg ska jag hem och träffa Cp och sen även Sanna. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback