Och den där jävla roadtrippen.

Ja, det är väl klart att jag vill med på roadtripp i sommar. Det verkar ju inte bli någon festival (CP?) och någonstans måste man ju göra av med pengarna.
Men okej, jag har en idé. Eftersom jag börjar skolan vecka 31, eller möjligtvis 32 (jag har ingen riktig koll) så tar vi det vecka 30. Eller så gör vi det så simpelt att vi avslutar i Nyköping/Oxelösund och släpper av mig.
Jag har en del andra förslag till er som känner er inblandade i det här och det är en krocket-turnerings-kväll, eller nåt liknande, på nationaldagskvällen för att visa Johan hur jävla kul det är. Sounds fair?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du, det låter perfekt.. Fick reda på att jag blir ledig v 30 istället för 31 nu så 30 it is.. Men vi börjar planera på onsdag då!!

2007-05-31 @ 10:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback