I will always be your soldier.

Det var dagar med mjukglass och strössel i solen.
Onsdagar med latte och chokladboll på Zeke's.
Helgdagar med coke och chirra i soffan.

Det var nätter med ångest i bäddsoffan.
Nätter med tonårsfylla i huvudet på krogen.
Nätter med musiklycka i tankarna.

Och allt delade jag med dig.


Det var en död gubbe med väggfärg på marken i Tyskland.
Det var en jobbig kväll med Vatten under broarna i Tyskland och allt var fel.

Och allt vi ville var att vara med varandra och förstå.


Nu kommer fortsättningen och jag ska fortfarande förstå att du är lite bättre än alla andra.
Och för det är du min allra bästa vän och jag älskar dig och i helgen blir det massor av öl.




Kommentarer
Postat av: cp

VI ÄR SÅ BRA.. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback