Helgen bara försvann.

I fredags var jag hos Cajsa och söp in hennes 20-årsdag. Det blev en del bus (pizza med allt, popcorn utan lock...) och alldeles lagom mycket dricka. Nej, jag kan inte minnas att jag gick och lade mig.
I lördags blev det 25-årsfest, 20-årsfest och slutligen inflyttningsfest och sedan en billig karaoketaxi helt ensam hem till sängen.
Igår körde jag alla 47 mil till Oxelösund helt ensam och det var supertråkigt men det är grymt fint att ha bil här uppe.
I natt har våra element dunkat från klockan 01.30 till 07.30 och jag har sovit cirka 4 timmar vilket är alldeles för lite efter den hårda helgen. Därför är jag nu alldeles för trött för mitt eget bästa och borde sova.

Onsdag 6 juni kommer jag hem igen och jag har Johan med mig. Det blir så bra!

Kommentarer
Postat av: kajsa

nice!! vad gör ni vecka 31? följa med på roadtrip genom sverige?

2007-05-30 @ 10:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback