Vad gör man åt hemlängtan?

Jag tror att jag kanske indentifierat klumpen i halsen. Dels är det att jag saknar Johan, jag vill kramas och känna mig grymt jävla uppskattad. Dels är det hemlängtan. Jo, det är sant, för första gången sedan jag flyttade längtar jag hem. Jag vill uppleva vår hemma och åka med Trixie till Kjuge och bada. Jag vill sitta utanför C4 och dricka läsk ur flaska och bara njuta.
Jag vill vara med alla mina vänner som jag inte träffat på evigheter. Jag vill sitta ute till sent på natten, dricka folköl och lyssna på Linus när han spelar gitarr. Jag vill ha en vår som det brukar vara. En månad ska jag hålla ut, fast det är jobbigt nu. Sen kommer jag hem och då vill jag träffa er alla. Då vill jag sitta på Zekes uteservering och dricka latte med Cajsa. Då vill jag gå på biljard igen. Jag saknar fan er och ikväll hade jag velat vara hemma.

Vad gör man åt hemlängtan egentligen? Finns det något bot? Förutom en kopp te och en bra film? För det har jag provat med det fungerade inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej älskade älskade vän.
Jag är den drygaste människan på jorden att ringa, TRO MIG JAG VET! Men jag ska göra det. tänkt hinna hälsa på dig innan Spanien men som det ser ut nu så vet jag inte om jag hinner. (FAN) Och du ska veta att det är inte bara du som har hemlängtan, eller jo...men vi har Sofielängta´n.
Vi hörs.
Puss

2007-03-15 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback