när vardagen plötsligt förändras.

Nu har praktiken börjat, det känns bra, men skumt. För det första ska jag vara på ett helt nytt ställe med helt nya människor, för det andra måste jag vara utan Johan hela dagarna. Det är jävligt skumt. Men man vänjer sig väl.

Jag mår konstigt just nu, kanske för att jag är inne i en omställning, men jag vet inte. Det känns ungefär som en blandning mellan höstdepp och våriver. Jag har en konstig tung klump i halsen som gör att jag känner mig gråtfärdig hela tiden. Varför? Det har jag ingen aning om, det har bara blivit så.
Jag är rädd att jag kanske håller på att bli sjuk, och det har jag absolut inte tid med nu. Känslan kanske finns där just för att jag känner mig stressad. Det är jobbigt hur som helst. Det är svårt att äta och det är svårt att snacka med folk på ett normalt sätt. Den där jävla klumpen i halsen. Den har fan ingen rätt att vara där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback