Johan gör mig så glad.

Idag har det varit en bra dag. Det känns som att jag börjar få ordning på allt igen och det beror på att jag haft sånt flyt de senaste två dagarna, med beröm från Janne både på senaste skoluppgiften och portfolion (hur ofta händer det liksom) och från Kristoffer Lönnström efter min LIA-sökning.
Det beror såklart också på Johan som så lätt får mig att le. Han fyller min värld med färger.

Om två veckor slutar skolan inför sommarlovet och det ska bli helt fantastiskt underbart med lov och ledighet. Helt klart jobbigt att vara utan Johan i tre veckor, men det kan säkert vara nyttigt också.
Jag ska ta vara på lovet så mycket jag kan och sola, bada och busa med alla mina vänner. Ser framemot krocketturneringar, minigolf, stranddagar i Åhus, sena fikor på McDonalds och mys i Malins trädgård under parasollet som håller myggen borta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vi, vi ser fram emot att få ha vår lilla Sofie hemma att göra allt det där med. Vi ses i dimman! haha Puss o kram

2007-06-20 @ 20:23:06
Postat av: cp

ja, massor! och vi måste inleda med en zekes-fika :D

2007-06-21 @ 13:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback