Jag har en surprise till dig.

Hemma efter en oväntat hård arbetsdag och jag mår prima. Dagen började med besök från reklambyrån där jag sökt nästa LIA-period och roligt var det att få feta props. Jag tror att det kommer gå som jag vill att det ska gå, det vill säga att det mesta ligger i mina egna händer.

Har också varit på Frotté och hälsat på idag, dels inkasserat lite lön från dem men också önskat dom alla en riktigt skön sommar. Tanken var ju att jag skulle passat på att informera om att jag sökt annan praktikplats men det glömde jag såklart bort. Dumma mig.

Nu är jag i alla fall hemma och en liten pre-surprise till Johan finns i lägenheten. En väldigt tidig förvarning kan man se det som.

Kommentarer
Postat av: midge

Helloo...
Ja, sushi, det ska vi äta tillsammans och kanske till och med avnjuta det med lite gott vitt vin? Saknar dej som fan. Men nu ses vi ju snart...
Puss på dej

2007-06-26 @ 07:36:21
Postat av: cp

ouhhh det hade varit väldans roligt, fast vi åker ju hem på lördag eller söndag.. :/

2007-06-26 @ 10:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback