Idétorka.

I den senaste uppgiften i grafisk formgivning har det hittills gått hur bra som helst för vår grupp och för första gången någonsin har jag fått beröm för något jag gjort i den kursen. Men sen var det något som gjorde att jag helt tappade suget på att fortsätta med uppgiften och det kändes som att det inte spelade någon roll. Nu är vi inne på sluttampen och mina idéer har tagit slut och trots att jag suttit hela dagen med den där förbannade loggan kan jag inte komma på någon bra symbol eller idé. Det känns riktigt tungt. Dels för att jag själv förväntade mig något bra men allra mest för att jag för en gångs skull hade en bra idé från början som gick åt skogen. Och självklart lite för att jag så lätt kastade bort allting som jag först hade för att inte trampa någon på tårna. Jag har ingen lust.
Nu sitter jag här med mina trådar och min nål och har ingen aning om hur jag ska gå vidare och det är så jävla irriterande och självdödande att jag blir arg.

Jag är så jävla gnällig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback