Då var första steget taget.

I morse gick jag upp övedrivet tidigt och tog bussen mot Nyköping. Jag hämtade mitt överstora kuvert och visitkort i skolan och sen gick jag till c/o lönnström och placerade det vid deras brevlåda. Så nu är första steget mot nästa LIA taget. Det ska bli kul att se hur det går men klart nervöst att ringa det där samtalet nästa vecka.

Nu håller jag på att fixa till portfolion så att man ska ha något att visa upp när man kommer dit på intervju. Glädjeballongen är projektet för tillfället och jag tror faktiskt att den kan bli riktigt bra, med lite arbete.

Idag är det också workshop på skolan inför nästa klass. Jag ska vara observatör och se till att de sköter sig exemplariskt. Det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback