ibland blir allt precis som man tänkt sig.

Det tog inte ens ett dygn för Frotté att inse att jag är den de behöver som LIA-praktikant. Det var helt sjukt grymt att höra henne säga att efter mötet med mig var hon bara tvungen att tacka nej till den andra tjejen och välja mig istället. Hallå, fattar ni? Jag är grym, det är bevisat. Helt underbart.
Dagen efter intervjun blev jag bjuden på invigning för deras nya lokaler och fick träffa alla anställda och alla annonsörer. Där bjöds det på vin och plockmat, jag kände mig som en i gänget redan där och det kommer bli en grym praktik.
Jag visste vad jag ville ha och jag fick det.


28 mars 2007 - kommer gå till historien.
Åtminstone i mitt liv. Här kommer det jag aldrig ens tänkt kunde vara möjligt. Här kommer det man inte ens vågat hoppas på. Här kommer något underbart, det kan inte misslyckas..!
Thåström, den enda som kan få en att le en riktigt mörk dag, med ett nytt band. Och inte vilket band som helst, Sällskapet, tillsammans med Pelle Ossler och Niklas Hellberg är han oslagbar. Det är den 16 februari ett lysande exempel på. Jag kan knappt vänta tills dagen är här, förväntningarna är skyhöga.

Ibland blir allt precis som man tänkt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback