Att sakna en sambo.

För första gången på väldigt väldigt länge spenderar jag en helg ensam i Oxelösund. Det är väldigt tomt utan Johan här men det går ganska bra ändå, nu har jag ju åtminstone Påven och Greven här. I och för sig gör dom inte mycket annat än sover, äter och bygger hus, så det är ganska ensamt måste jag säga. Tyst och konstigt.
Lite underligt att jag har vant mig så snabbt vid att bo "sambo", det känns som att det är en hel evighet sen Johan inofficellt flyttade in här, och jag gillar tanken. Nåja, hur som helst, nu är han i Sala och jag i Oxelösund. En massa mil emellan oss men det är ju bara ett par dagar. Jag har spenderat en ensam eftermiddag och kväll främst med att städa, diska, tvätta och pyssla i lägenheten men även hunnit med en film och lite Sims. Man hinner med jävligt mycket på en dag faktiskt, helt sjukt.
Nu borde det strax vara sovdags men jag måste nog vänta tills jag är nästintill utmattad för att klara av att somna ensam i en 120 säng, den är ju så jävla stor. Så det blir nog att sitta vaken runt en timme till för att sedan krypa till kojs. Imorgon ska jag åka till Rosvalla för att titta på friidrotts-SM. Ska bli kul att äntligen få se Pernilla tävla igen, och tydligen skulle Heidi tävla också så det blir två flugor i en smäll. Efter tävlingarna kommer jag och kusin-Pernilla + kompis dra till Oxelösund, laga mat och titta på Melodifestivalen, det blir trevligt det.
Nu ska jag diska, sen ska jag fördriva tid och försöka bli trött. Sova, det tycker jag om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback