2006 was the year.

2006 var ett grymt år, allting hände då. det var året med stort å.

calle blev en av mina bästa vänner.
jag såg thåström i gbg.
jag började mitt bilddagboksberoende.
vi hängde på hessle tre dagar i veckan.
vi försökte locka fram våren.
jag hade ett tremannagäng.
vi satt i cafeterian alla lediga (och olediga) stunder i skolan.
vi gjorde musikvideo åt benjihana.
jag köpte mitt supernintendo.
jag tatuerade mig.
jag tog studenten.
hultan med cajsa och liza. tre band.
jag firade midsommar på öland. helt galet.
jag såg thåström igen.
vi åkte till liseberg.
hessle byttes ut mot biljard.
jag och mette åkte till turkiet och hade galnaste veckan.
jag flyttade hemifrån.
började skolan i nyköping.
träffade katta och therese. helgrymma vänner.
träffade johan, helgrym vän.
tillsammans med katta och therese nalen-poppare.
föll långt ner i deppträsket och fick ta en paus.
johan blev min.
alltin löste sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback