Vi är såna nördar.

Jag och Johan har spelat tv-spel hela kvällen, först lirade han Zelda när jag kom hem och sen fick jag spela lite. Efter det så åt vi och tog en kort paus för att sedan fortsätta med Wii Sports. Nu sitter jag och bloggar och Johan spelar Gears of War. Att tv-spel kan vara så avslappnande, det är lovely. Fast jag saknar våra filmkvällar som vi hade jämt i Oxelösund. Det var en mysig stund att bara slappna av och trängas i den då så trånga soffan och trånga lägenheten. Efter att vi flyttat blev utrymmet större både i den nya soffan och den nya lägenheten, men nog har vi det mysigt ändå.

Jag undrar vad som hänt med alla julkort? Kommer de inte fram? Bara två mottagare som ringt och tackat ännu. Dumma posten.

Kommentarer
Postat av: Andreas

tack tack tack... :) det kom idag! Fint fint var det också! Hoppas allt är bra med er! Ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback