Torsdagsrecension.

Som sagt så bestämde jag mig när jag vaknade för att det här skulle bli en bra dag. Den bästa dagen.
Det blev väl inte riktigt den bästa dagen men den har ändå varit helt okej. Jag börjar få lite smått panik över tanken att vara arbetslös i februari och vet inte hur det funkar med socialbidrag eller sånt skit man behöver söka då. Jag vet dock hur det funkar att söka jobb och har sökt ganska många redan. Mestadels vikariat, vilket för mig känns som en klockren lösning på problemet.

Nu är det lite drygt en timme kvar på byrån och sen ska jag dra och handla ingredienser till toast. Det ska bli ruskigt gott det. Har också fått The Legend of Zelda - Twilight Princess till Wii idag på posten så jag måste hem och testa det. Tror det är ett bra spel.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback