Min dåliga moral.

Det blev ingen frukost framför teven, vet inte varför men jag har ingen ro till det när jag är ensam. Vill bara att allt jag gör ska gå snabbt så att jag kan gå på nästa syssla. Tycker om att pyssla hemma med städning, pyntning och annat som gör att det blir lite extra fint. Känner jag mig själv rätt kommer jag inte komma iväg på någon simning heller men jag ska verkligen försöka dra mig själv i örat. Behöver röra på mig lite. Men det är svårt att vara nyttig och duktig själv, tror det är lättare när Johan med är hemma så att vi kan peppa varandra.
När jag städat och handlat kommer jag förmodligen tycka att jag är värd lite lugn och ro i soffan framför en bra film och tända ljus och kanske lite glögg och pepparkakor. Det är trots allt snart jul och jag vill komma i julstämning, vilket är alldeles för svårt med det här trista höstvädret. Var är snön nu när man vill ha den?


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback