Lugna kvällen.

Nu har jag tagit kväll. Det betyder att vi ätit middag, diskat och även städat undan det värsta i lägenheten. Kvällen ska bli riktigt lugn. Nån kopp te, lite ost och kex och en bra bok som jag precis börjat läsa.
Johan ligger redan i soffan och läser i sin nya bok och jag tror det blir en tevefri kväll. Det är så skönt när det är så. Bara lugnt och stilla.

Imorgon ska jag köpa väggvaserna i förra inlägget, blir tre stycken att hänga upp i vardagsrummet. De svarta vaserna/krukorna är också ett måste som jag ska leta reda på fortast möjligt. Jag är lite rädd att Cult Design kommer bli ett beroende, alla deras prylar är så grymt underbara.

Ursäktar att det inte blev några Parisbilder men det luktar lim i det här rummet så jag orkar inte sitta här så länge. De kommer så småningom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback