Julklappsstressen.

Idag var jag ledig eftersom byrån åkte till Rom i morse. Jag själv åkte till Stockholm för att se hur Johan hade det på sin praktik och handla lite julklappar, tanken var att det skulle vara en mysig lugn dag för mig själv. Så blev det dock inte, det var grymt mycket folk på stan och alla verkade stressa som tokar. Jag kom in i det också och sprang runt som en galning trots att jag egentligen inte alls hade bråttom. Dessutom regnade det.
Några julklappar blev köpta iallafall men det återstår fortfarande ett gäng, men nu har jag iallafall börjat lite smått och det känns bra. Köpte fina julkort också på Akademibokhandeln till förmån för Cancerfonden men självklart köpte jag inte tillräckligt många så jag får köpa tråkiga ICA-julkort till resterande släkt imorgon. Så kan det gå.

Nu har jag två smaskiga bakpotatisar i ugnen och jag är klädd i mjukisbyxor och myströja. Håret är härligt lockigt efter klippning utan plattång efteråt och regn i Stockholm. Jag har chips och dip laddat inför Idol-finalen och nu behöver jag bara ta det lugnt och se på när Amanda vinner Idol. Jag ska köpa hennes skiva sen för jag tycker att hon är bra på riktigt, trots att hon är med i idol.

image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback