Jag vill ha en bil.

Jag vill så gärna ha en bil. Jag och Johan pratar om det ibland, om hur skönt det skulle vara. Inte för att köra till jobbet eller så för då kan man lika gärna cykla. Men med en bil skulle det plötsligt inte vara jobbigt att handla. Man skulle kunna hälsa på folk som bor i andra städer utan att behöva betala hundratals kronor för tågbiljetter. Vi skulle kunna göra utflykter lite då och då. Man skulle få sån frihet men en bil Jag vill, jag vill, jag vill!

Om jag får ett jobb snart kommer vi säkert att köpa en halvbillig bil, tjugotusen eller nåt, då skulle man få en schysst bil.

Kommentarer
Postat av: cajjan

ja för det kostar ju ingenting att ha bilen sen :P och man kör ju inte till t ex stockholm, HALLÅ.. :)

Postat av: Carro

Bil e bra...man får en helt annan frihet. Som sagt kan ta sig överallt utan att passa tågtider o annat.

2007-12-11 @ 09:54:21
URL: http://carrostankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback