Idolfinal.

Jaha, trots att jag röstade en gång på Amanda vann hon inte, jag är inte förvånad, folk jag håller på vinner aldrig. Fast statistiken säger ju att det är bättre att komma tvåa i Idol än att vinna, eller hur? Jag menar Daniel/Darin, Agnes/Sebastian, Markus/Erik.

Inte för att det egentligen spelar mig någon roll vem av dom som spelas mest på radio, jag lyssnar inte på radio men jag kommer att köpa Amandas skiva. Jag har aldrig fått rysningar och gåshud av Idol förut. Amanda Jenssen mina damer och herrar!

Kommentarer
Postat av: Karin

haha bra kommentar och jag håller med! Men du, Amanda är en stjärna.. men Marie är bara en "idol" :)

Postat av: Karin

det stämmer! jag med, godnatt

2007-12-07 @ 23:56:06
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback