Helgen närmar sig.

Idag är sista arbetsdagen den här veckan eftersom byrån åker på konferens i Rom imorgon. Jag ska istället städa lite hemma, fixa den där klippningen som behövts ett antal veckor och sen hälsa på Johan på Appelberg  och käka lite lunch. Efter det blir det julklappsshopping i Stockholm. Förhoppningsvis kan man hitta alla julklappar man behöver där så man slipper oroa sig nåt mer.

Idag jobbar jag med byråns hemsida och en del av mina privata lekillustrationer och det verkar bli en bra dag. Ska försöka titta på ett avsnitt av julkalendern ikväll tänkte jag.

Helgens planer är inte så många. Lite träning ska jag hinna med och en hel del öl är väl tanken. Johan åker till Sala imorgon så jag får ta hand om stora huset helt själv. Ganska skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback