Goodmorning Vietnam!

Sitter på byrån igen efter en god natts sömn. Precis köpt Zelda till Wii billigt genom Tradera, hoppas på att få det innan helgen så man har mer att roa sig med. Beställde extra handkontroller igår också så att jag och Johan ska kunna köra twoplayer på Lego.
Ska ringa till Nintendos support idag om Sports för att se vad de rekommenderar att jag gör. Byta ut hela konsolen eller bara spelet? Hoppas på att man kan få ett nytt spel bara, hade varit guld ju.

Idag ska jag också (om jag får betalning) skicka iväg Xboxet till sin köpare, det ligger på way mer än vad jag räknat med på Tradera, riktigt sweet det. Ska också köpa de allra sista julklapparna under en snabb runda på stan. Har bara en enstaka klapp kvar plus hundens julklapp. Känns riktigt bra. Mina internetbeställda klappar borde komma idag eller imorgon hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback