Slutfasen.

Idag var jag i skolan väldigt länge och jobbade och slet hårt med Mibohouse-projektet. Det gav resultat och nu känns det verkligen att det börjar närma sig slutet. Ska faktiskt bli riktigt skönt att kunna lägga det bakom sig sen.
Något som också börjar närma sig slutet är vårt boende i Oxelösund. Travarna med flyttkartonger växer och för varje kartong känns allt lite bättre. Då är det lite mindre kvar att packa och lite närmre flytten. Så härligt.
Snart slutar HeroQuest-auktionen och jag håller tummarna för att jag får det.

Imorgon ska jag jobba på Ica och det ska bli slappt att tjäna massa pengar på att dela ut tipspromenadlappar till små barn. Härliga pengar som jag verkligen behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback