Orden som äntligen betyder något.

Ni vet dom där orden som man så länge har längtat efter att få säga till någon och faktiskt mena det. Ni vet sådana fina ord som har en djup betydelse och man inte säger till vem som helst. Ord som jag älskar dig till exempel.
Jag har hittat någon att säga dom till, ja, som inte har varit en bästa vän i flera år då alltså. Jag har hittat Johan. Och vajre gång jag uttalar de där fina, magiska orden är det utan något som helst tvivel. Jag bara vet att det är så.
Det är kärlek och han gör allting så lätt.
Om inte detta håller alltid kommer jag inte att tro på kärlek nåt mer. Johan, Johan, Johan!


Nu är det vår, det betyder även att den obligatoriska, årliga vårförkylningen är här. Den kommer hålla i till mitten av sommaren, om allt är som det ska. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback