Egentligen är det bara vår.

Allt är inte sådär rosenskimrande lyckligt och bra som det låter. Allting stämmer inte så bra som det verkar, det är bara det att våren är här och just nu är jag stark. Just nu klarar jag att vara helt själv ett tag utan att falla ner i ett svart jävla deppträsk. Fast egentligen är jag fortfarande förvirrad och vet inte alltid vad som är rätt och vad som är fel. Våren får mig bara att le och strunta i de förvirrade tankarna, och det är bra.
Annat som är bra är Johan och att jag snart ska hem och träffa alla underbaringar.
Idag tog jag ledigt från praktiken, eller sjukanmälde mig, jag har haft en konstig huvudvärk hela dagen som bara vägrar ge med sig. Och jag vet inte varför. Hur som helst har jag myst en massa med Johan idag och fått en massa gjort. Uppdaterat Rörfirmans hemsida till exempel.

Jag saknar Mariethe sen hon åkte, det kändes konstigt att få sms där det stod, nu drar jag, typ. Även om vi inte umgås speciellt intensivt, men hon är ju en sån som bara ska finnas där när jag kommer hem, som alla andra.

Nu blir det mat. Oh puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback