Allt och inget.

Jaha, tidningen blev klar den här veckan också. Tur var väl det. Men den här veckan var det riktigt struligt och jobbigt.

Nåja, vi skickade iväg den och för att gratulera och belöna oss själva för det goda arbete vi gjort åt vi en smaskig bakpotatis till lunch. Sedan köpte vi även glass på Surprice, där dom till vår stora förvåning sålde saltlakrits-glassen som vi gjort igår. Och den hade sålt riktigt bra. Häftigt!

Nu är det lugnare på jobbet, jag gör visitkort till skribent-Jennie och om en timme ska jag ut på stan och shoppa upp mina slantar innan vi beger oss till invigningen på Indiskan. Jag ska köpa tekrukor!


Jag fick ledigt på valborg, det känns riktigt bra och det kommer bli skoj i Uppsala. Det var verkligen det jag ville. Få fira valborg med finaste och hans polare. Med risk för att låta fett fjortis så skriver jag det ändå. Det ska bli ett fylleslag i ren festivalanda. Bara för att markera att Arvika är avbokat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback